Norint išlikti vis labiau konkuruojančioje verslo rinkoje, svarbu išlaikyti stiprią lojalių klientų bazę. Šiandieniniai klientai – tai ne tik patenkinti pirkėjai, gavę kokybiškus produktus ir paslaugas, jie taip pat ir susirūpinę pasaulio piliečiai, kurie žino apie aplinkos situaciją, energijos suvartojimą ir netinkamą išteklių naudojimą. Įmonėms reikia strateginių priemonių, kad ne tik išliktų, bet ir padidintų savo konkurencinį pranašumą. Todėl mes nuolat atkreipiame savo ir aplinkinių dėmesį į įstatymų ir taisyklių laikymąsi, klientų pasitikėjimą bei konkurencingą verslą, atliekant aukštesnės kokybės darbą.
ISO 9001 Kokybės vadybos sistemos – padeda pagerinti veiklos procesų efektyvumą, leidžia sutaupyti išlaidas ir padidinti klientų pasitenkinimą teikiama produkcija ar paslaugomis;
ISO 14001 Aplinkos apsaugos vadybos sistemos – padeda įvertinti, stebėti ir valdyti nuolatinį poveikį aplinkai, gerinti įmonės įvaizdį ir nustatyti galimybes taupyti gamtos išteklius;
ISO 45001 Darbuotojų sveikatos ir saugos vadybos sistemos – parodo, kad darbuotojų bei kitų asmenų, veikiančių organizacijos aplinkoje, saugumas ir sveikata yra prioritetas;
ISO (angl. International Organization for Standardization) – tai nepriklausoma nevyriausybinė tarptautinė organizacija, kuri suburia pasaulinius ekspertus, kad šie susitartų ir nustatytų aukščiausius standartus bei reikalavimus organizacijų kokybės valdymo sistemai, apimančiai produktų kūrimą ir procesų valdymą.
ISO standartai apibrėžia nuoseklius reikalavimus ir užtikrina įmonės patikimumą, didina vartotojų pasitikėjimą ir supaprastina pasirinkimą.
#TapomeSertifikuotais #ISO #Kokybė #AplinkosApsauga #DarbuotojųSveikataIrSauga #LaidojimoPaslaugųCentras #LPC #AtsakingasVerslas